Abacus® RMS je informaciono rješenje za evidenciju i upravljanje smještajnim objektima kao što su hoteli, resort-i, apartmani, butik hoteli kao i drugu objekti za pružanje usluga organizovanog smještaja.
Abacus® RMS je organizovan u dva modula, RMS Admin i RMS Panel, odnosno na back office i front office
RMS Admin je osnovni modul Abacus® RMS sistema gdje se definišu svi poslovni procesi koji će pratiti svakodnevni rad, od definisanja smještajnih kapaciteta, usluga i drugih parametara koji čine cjelinu hotelskog objekta.
RMS Admin – modul za administraciju i izvještavanje, osnovne funkcionalnosti:
1.Upravljanje
Smještajni kapaciteti
Upravljanje smještajnim jedinicama
Upravljanje sobama
Kategorije soba
2. Upravljanje tarifama
Cjenovnici
Definicije tarifa
Sezonske cijene
3. Domaćinstvo i održavanje
Status sobe
Plan čišćenja
Održavanje sobe
Evidencija kvarova
Registracija potrošnje minibar-a
Evidencija izgubljeno/nađeno
Mobilna aplikacija
Izvještaji
4. Interfejs
Automatska elektronska prijava gostiju (Ministarstvo unutrašjih poslova)
Interfejs za PBX telefonske centrale
Interfejs za skener dokumenata
Automatsko knjiženje finansijskih podataka u Abacus®ERP
RMS Panel je modul recepcije gdje se evidetiraju svi podaci vezeni za rezervacije, prijave i odjave gostiju, te obavljaju poslovni obračuna i naplate usluga.
RMS Panel – Modul za prodaju i rezervaciju, osnovne funkcionalnosti:
1. Gosti
Evidencija podataka o gostima
Mailing sistem
2. Grupe
Grupe gostiju
Fiksevi
Alotmani
Planiranje
3. Front office
Rezervacije
Grupne rezervacije
Ponude
Check-in/check-out
Dodjeljivanje soba
Dodatne usluge
Fakturisanje
Upravljanje prihodima
Izvještaji